מנכ"ל החינוך העצמאי: "יש עליה ברישום למוסדות קירוב"

אסתי פלד No Comments on מנכ"ל החינוך העצמאי: "יש עליה ברישום למוסדות קירוב"

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו לא רואים ירידה ברישום לבתי ספר קירוב, אלא אפילו עליה. אני מכיר אנשים שמקוממת אותם ההסתה וגורמת להם לרצות יותר להתחבר"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, שוחח הבוקר (רביעי) עם בצלאל קאהן בתכנית מיוחדת על עולם התורה, לקראת חג השבועות. "אנחנו מחנכים את הילדים שלנו ללמוד תורה. זה קיום העולם. אנחנו לא טפילים. הם נטפלים אלינו. אנחנו לא מצטדקים על זה שאנחנו מחנכים את הילדים שלנו ללמוד תורה", אמר הרב סורוצקין.

הוא התייחס לציבור שלא רואה בעין יפה את לימוד התורה: "רובם או שמונעים משנאה או שלא יודעים את זה. צריך להסביר להם את זה. מניסיוני בלב לאחים, כשחושפים בפני הורים את היופי של החינוך התורני הם עומדים נדהמים ובדרך כלל התגובה שלהם היא למה לא ידענו את זה עד עכשיו?"

עוד אמר סורוצקין: "הרב אורי זוהר לימד אותנו שאפשר להתחיל בגיל 40 ולהיות שקוע בתורה. אנחנו רואים גידול משמעותי באוכלוסייה החרדית ברוך השם".

הוא הבהיר: "אנחנו לא רואים ירידה ברישום לבתי ספר קירוב, אלא אפילו עליה. לא קיבלתי הודעה על משפחה שלא רשמה את הילד לבית ספר תורני בגלל מה שאמרו ברדיו. להפך, אני מכיר אנשים שמקוממת אותם ההסתה וגורמת להם לרצות יותר להתחבר".



0 תגובות